22 Haziran 2011 Çarşamba

01.08.09

Sadece bir kez kaybedeceğim şuan verdiğim nefesi...Sadece bir kez bilmem kaç trilyonuncu  kez atacak kalbim...Sadece bir kez çocuk oldum... 
 Ama... 
 Sadece bir kez kaybetmeyeceğim sevdiklerimi...Sadece bir kez de ıslanmayacak kirpiklerim,gamzelerim...
Sadece bir kez de olmayacak zar zor başardığım gidişlerim,kalışlarım...
Sadece bir kez de gülmeyeceğim tabii ki... 
Ama ben... 
Sadece bir kez olsun rengarenk balonlarla evimin üstünden uçmak istiyorum...
Sadece bir kez olsun yer altından hiç görmediğim boncuk yapraklı çiçekler toplamak istiyorum... 
Aslında ben... 
Bunları değil,sadece bir kez olsun "gerçek" bir hayalim olsun istiyorum...
Kocaman bir hayal...Düşledikçe "gerçekten"mutlu olacağım bir hayal...
Uğrunda canımdan vazgeçip yok olmayı seçebilceğim bir hayal...
Nefesimi tutsak edenlerden,kalbimi acıtır gibi attıranlardan olmasın bu hayal... 
Ama aslında ben... 
Sadece beni yeniden hayata döndürecek bir umut istiyorum... 
Aslında zaten... 
Bu da bir hayal değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder